Saturday, November 13, 2010

self

makin lama kat bumi UK ni, macam2 benda baru perasan. macam2 benda baru tau. baru tersedar diri pun dah banyak berubah. baik luaran mahupun dalaman. hati rasa tenteram, tapi pada masa sama rasa serba tak lengkap.

adakah ini homesick?
adakah ini culture shock?
ataupun aku yang masih meng'adjust' diri?

kawan,
dekat tapi jauh
rapat tapi tidak

2 comments:

~ nur ~ said...

qila...ap mksudnye tu?
kwn,
dekat tp jauh
rapat tp tidak

QilaRaft said...

dekat tapi jauh,
cth ak, kat sini, memang selalu je dengan kawan2, tapi, xrasa kemanisan ukhuwwah tu.. tp, mungkin pada perasaan ak jer...

rapat tapi tidak,
kita rapat ngan seseorang tu, tapi, serapat manakah kita? adekah kita betul2 knal dia luar dalam? adekah kite btol knal hati budi dia

wallahualam.... -.-"