Wednesday, November 12, 2014

Rezeki Dhuha

Alkisah hari ini

Pagi tadi saya telah mendapat satu bungkusan Pos Laju dari seorang sahabat senior kenalan di UK dulu. Beliau menjual tudung labuh secara online dan kebetulan pula saya memang sedang tercari-cari tudung yang bersaiz labuh (takde la minat sangat tudung berfesyen-fesyen ni, tapi memandangkan tudung sedia ada yang agak labuh memang limited, jadinya memang tergoda la kan).

Bukak je bungkusan tu, tengah-tengah excited tengok tudung-tudung baru, tiba-tiba saya terperasan satu tudung ni. Rasenye tak de la pulak saya order tudung tu.. Terus saya buka facebook akak tu dan tengok balik album gambar tudung tu. Sah, akak tu tersilap hantar tudung.

Saya maklumkan yang akak tu dah tersalah hantar. Dia pun check balik stok dan berjanji akan hantar tudung yang saya pesan dalam masa terdekat.

dan........

tudung yang dia tersalah hantar tu, dia bagi free!!

Sape yang tak seronok kan dapat benda free, tudung baru kot.

Alhamdulillah, alhamdulillah alhamdulillah.

Moga kakakku dilimpahi rezeki yang bertambah-tambah.

Amin.

No comments: