Wednesday, September 21, 2011

bye bye 1 malaysia

salam and hi!

oh, lagi beberapa jam sebelum flight balik ke Kent.. perasaan?
haru ade, biru ade.. heh.. campur baur lah weh!

haih, dengan masa yang tak seberapa ni, mana sempat nak contact semua yang rapat.. adek-adekku yang melambak-lambak, tapi yang sempat jumpa hanye sekerat dua. maafffff.
jumpa lecturer pun macam segan-segan kambing.. *macam mana la nak jadi cikgu besok ni... jumpa orang pun malu2*

harapnya, hari-hari yang mendatang dapatlah hadir dengan bestnye. jadilah ia bermacam-macam bagai bagi aku berfikir sikit kenapa kenapa dan kenapa.

so far, aku dah plan a few things bila dah balik sana.

1. nak jadi skema sikit since year 2 seems like a bit tougher than year 1. plus classmates baru nanti, semuanye pun macam ramai yang skema-skema je....

2. nak berjalan banyak-banyak lagi supaya aku tak terperap mengabehkan beras je kat rumah. ape guna hantar pergi jauh-jauh kalau duduk rumah je 24/7

3. meminimakan penggunaan BM dirumah. well, duduk dengan non-malays, harapnya dapatlah improve. aku tak nak jadi cikgu BI yang xreti BI.

4. merajinkan diri untuk aktif bersukan kembali. kalau tak sia-sia je aku berhempas pulas nak sumbat 'kicking pad' dan bola basket dalam beg.

5. improve dalam pengurusan masa. tanggungjawab makin banyak, masa makin kurang. so kena kurangkan masa kurang berpaedah!

well, that's at least my resolution for now.

No comments: