Wednesday, June 23, 2010

tag bertimbun tapi malas buat

salam and hi~

sebenarnye sangat malas nak buat tag, sebab da banyak sangat... so jom kite try buat 1.. orang yang tag ni namenye khai, kawan mase mrsm dulu2... okeh lets start!

10 FAKTA TENTANG SAYA
1. orang kate saye ni pendiam, tapi kalau da kenal dan rapat, kena ubah 1st impression tuh..
2. orang takut nak dekat dengan saye sbb mereka kate, saya sentiasa serius, ye ke??
3. anti bola jaring, tapi gila bola keranjang
4. kat skola orang panggil qila, masuk ipba, tetibe je dpt nickname baru: ruff.. hm..
5. ade 2org adik yang beze umur sgt ketara
6. ade orang kate saye cam ade mix chinese.. wallahualam..
7. insya'allah UK mari ini september..
8. rakan2 dan family adalah segala2nye bagi saye
9. saye xsuke orang yang xbalas mesej saye... sedih n sakit ati
10. saye jarang bace berita

10 PERKARA YANG MENAKUTKAN SAYA
1. tidur malam lepas tengok citer hantu
2. sorang2 dalam gelap
3. ditimpa musibah
4. ditarik nikmat Allah
5. kematian sesiapa yang rpat dengan saye
6. xlulus exam
7. ancaman yang bakal ditempuhi dinegara orang
8. citer hantu
9. mati dalam keadaan xsempat mengucap
10. ketandusan idea

10 PERKARA YANG SELALU SAYA SEBUT
1. iye ke?
2. ala, jeles la tuh!
3. giler r!
4. seriously?
5. huhu (dlm chat sahaje)
6. ye ye je ko
7. mane ade~
8. mcm ade nak ckp td... tp lupe lak.
9. okei
10. blur r!

10 PERKARA YANG AMAT BERNILAI BUAT SAYA
1. kawan2 saye
2. keluarga saye
3. maruahku
4. kehormatanku
5. laptop saye
6. duit
7. internet
8. henfon saye
9. pengalaman
10 ukhuwah

10 'PERTAMA KALI' DALAM HIDUP SAYA
1. masuk asrama mase tingkatan 1
2. accident dengan keta orang
3. jumpa orang yang mule2 hanye kenal di ym, tup2 jd schoolmate
4. dengar desas desus sorang ni yang hmpir berperwatakan sama (bak kate mereka laa), alih2, jumpa di gelanggang sparring... hehe.... cik yang men'tag', ade komen??
5. menunaikan umrah umur 7tahun..alhamdulillah
6. makan sushi dinegara pengeluar sushi
7. pakai contact lens after dipengaruhi classmate..
8. tengok movie sampai subuh xtido2.. cerita pe tah.. my boss my hero kot.. ngan ruhan...
9. keluar sahur kat mcd bangsar kol 2pg ngan ruhan, emkay, and aliaa.. rekod keluar malam paling lame.. ish3.
10. sesat paling lama dalam sejarah: 3 jam.. dari klia tersasar ke sentul diambang sambutan kemerdekaan..

so, that's all~

4 comments:

Aliaa Zulkifli said...

mujo mak ayah aku xbce blog ko. kalau tau aku kuar kul2, mampus! hahaha!

n bab sesat tu, tgk la sape driver. n aku igt lg post ko yg alif xsampai kt touch n go. berguling2 aku gelak. hahaha! tp pastu jd kt aku balik. mse balik klia gak, kan? huhuhuhuu!

qilaraf said...

haha.. xpe, kalo dorg tanye, ak jwb "eh, tu aliaa lain... bkn ank makck pkck..."

haha... tau xpe.. yup2... balik klia gak rasenye.. xpe, mak ak pon cmtu gak... smpai kene reverse kete lg tuh..haha

Anonymous said...

Walao, banyak juga perkara yang kita sama. A'ah teringat Mas and Taty selalu kata ada hamba Allah tu perwatakan dan rupa sebijik macam saya, and I was like, oh, really? Can't believe it :P

I believe it now XD!

qilaraf said...

xsangka kan?? huhu...

i do believe it now, too :P