Friday, August 6, 2010

awak...

saya sayang awak... tapi, adakah awak sayang saya sebagaimana saya sayang awak? awak tau, saya selalu risau kalau awak lupakan saya. saya risau kalau andai satu masa nanti, kita bukan kawan lagi.. saya risau bila awak kawan dengan orang tak tentu hala.. saya tak nak bila awak da kawan dengan mereka, awak lupakan saya.. anggap saya macam mainan, bila taknak terus buang - buang.. saya tau, saya takde hak nak tentukan siapa kawan awak, dan siapa bukan. tapi satu je, tolonglah...jangan sebab awak kawan dengan mereka, awak lupakan saya, tolak saya dari hidup awak mentah - mentah.

adakah selama ni awak berkawan dengan saya kerana awak mempergunakan saya?? adakah sebab saya ada kelebihan yang takde kat orang lain, baru awak nak rapat - rapat dan pura - pura baik dengan saya?? adakah awak kawan dengan saya hanya untuk kepentingan sendiri? adakah itu niat sebanar awak??

kalau itu sebab utama awak kawan dengan saya, sia - sia je la selama ni saya ikhlas dengan awak.. sia - sia je saya sayang kat awak... tak guna saya kawan dengan orang yang pentingkan diri sendiri.

tapi, kalau awak betul - betul ikhlas kawan dengan saya, alhamdulillah. moga Allah memberkati persahabatan kita ni. moga ukkhuwah yang terbina ini kekal sampai bila - bila.

6 comments:

~ fifie ~ said...

sy syg awk...~ :)

QilaRaft said...

sy SAYANG awk! I mean it :P

haniey said...

qila!! sangat suke!! na copy blehhh?

QilaRaft said...

haniey>> eheh... bole je copy~ sile2.. jgn malu2.. hehe

rUhAn said...

gile tacing qiela..cyg ko~~~

QilaRaft said...

ruhan: alhamdulillah