Monday, August 16, 2010

kena langgar

salam and hi....


okeh, macam yang anda semua bace, betul lah tuh.. saya... kena langgar.. TAPI, bukan saya yang melanggar, okeh??

seperti biase, salah satu tugas saya kat rumah; hantar baju ke dobi.. on the way balik, tibe2 teringat lak kat mamabear ade pesan nak beli kerepek...so patah balik ke arah morib nak singgah ke tempat kerepek...

kejadian berlaku kat traffic light merah, betul2 depan balai polis banting. lori tu datang arah kiri dan nak masuk lane sebelah kanan saya... tibe-tibe... berdentum!! mau cabot jantung dengar... orang yang dok sebelah driver, ngan muke sememeh, gi tutup pintu yang terbukak tuh... ceh, bukan nk tengok pe kerosakan yang dia buat.. cetttt... da tutup pastu dia masuk balik dalam lori.. heh, memang xgentleman langsung!

si driver, kuar2 je tros g blakang kereta... usha2 jap seni yang dia dah buat.. saya.. marah, tak... terkejut pun tak... memang xde perasaan btol~
dia bagitau suh cari dia kat bazar sebab time tu da lambat.. so saya yang tengah terpinga2 pun layan je la dengan idea dia... satu je rase menyesal xbuat... amik no fon @ no plat... mau nye dia cabot pas ni... rugi jer... haish..

moga dipermudahkan urusan ganti rugi... insya'allah

No comments: